Aktiviteiten

Het programma van FC Perspectief heeft een aantal vaste terugkerende programma onderdelen (zie programma) en gedurende het seizoen zorgen we voor wisselende aktiviteiten.

Club programma vaste onderdelen

De volgende vaste onderdelen waarin het bespreken van het eigen werk of dat van anderen centraal staat vormen de kern van het programma.
Fotoketting
Kies je favoriet
De 10 minuten van…
Projectiebespreking
Themabespreking
– Lezingen van een fotograaf

Overige aktiviteiten

Jaarlijks worden er o.a. verschillende korte uitjes naar mooie locaties georganiseerd, een mentoraat aangeboden en zo mogelijk tentoonstellingen ingericht.
– Excursies
Exposities
– Mentoring
– Jaarboek *